Kategoriler
Bilim ve Teknoloji

Huawei WhatsApp ve Mesajlar kilitli ekranda bildirim gözükmüyor

Bir ziyaretçimiz Huawei Honor 7 modeli hakkında bize gelen sorusunu yanıtlamak istedik.Aslında bu sorun sadece honor 7 için değil, diğer tüm huawei modelleri için geçerlidir.

honor 7 bildirim ayarları

WhatsApp ve gelen mesajlar, telefonun kilitliyken ekrana bildirimlerin düşmediğini yazmıştır.Bildirimlerin kilitli ekrana düşmesi için bazı izinleri istediğiniz uygulamalara  vermeniz gerekmektedir.Huawei modeli kullandığı arayüz sayesinde birçok izinleri iptal edebilir ve kaldırabilirsiniz.Bu bildirimler içinde izinleri tanımlamanız gerekmektedir.Sizlere bu basit işlemin adımlarını yazmak istedik.

  • İlk olarak Ayarlar sekmesine giriş yapınız.
  • Daha sonra Bildirim Paneli ve Durum çubuğu sekmesine tıklayınız.

Açılan ekranda en üstteki “Bildirim Yöneticisi” bölümüne girdiğinizde birçok uygulama ve arayüzleri göreceksiniz.Kilitli ekrana bildirim düşmesini istediğiniz uygulamaya basınız ve resimdeki izinleri veriniz.Bu izinleri verdikten sonra telefonunuz kilitliyken bildirimler artık ekranın ortasına düşecektir.Direk gelen bildimi görmek için, bildirimi sağa kaydırmanız yeterli olacaktır.

Herhangi bir sorununuz yada ekstrada danışmak istediğiniz konu olursa bize yorum yazarak ulaşabilirsiniz.

BİR ZİYARETÇİMİZİN YORUMUDUR

Merhaba arkadaşlar, huawei p10 plus kullanıyorum. O kadar aradım bulamadım, kilit ekranına bildirim düşmeme sebebini buradan herkes faydalansın diye yazıyorum sebebi TEMALAR. Seçtiğiniz temanın kendi özel uygulamalı kilit ekranı varsa bildirimler çıkmıyor. Ama normal olan bir tane seçerseniz görünüyor. Temaları seçerek deneyin göreceksiniz.

SAMET İSİMLİ ZİYARETÇİMİZ AŞAĞIDAKİ YORUMU GÖNDERMİŞTİR.

Arkadaşlar siz de benim gibi bunları zaten biliyorum yada bunların hepsini yaptım diyorsanız yapacağınız şey ayarlardan yüz kilidi yani yüz tarama ayarlarına girin orada akllı kilit ekran bildirimi diyee lanet bir alan var onu kapatın. Benzeri parmak izi okuyucusu ayarlarında da var. Her yere sordum her şeyi araştırdım hep aynı şeyler. Kendi işimi kendim gördüm bir şekilde. Nasıl mutluyum anlatamam resmen stresim azaldı? umarım yardımcı olur

Yazar Teknoloji

Bilim ve Teknoloji Haberlerini yakından takip ediyorum. Ayrıca gelen her sorulara cevap vermeye çalışıyorum.

“Huawei WhatsApp ve Mesajlar kilitli ekranda bildirim gözükmüyor” için 32 yanıt

Ben şuan rusyadayım huawei honor 9 4gb ram 64gb hafızalı modeli şuan burda 1650 TL satılmaktadır Türkiye’ye satılacak fiyat kıyaslandığında almak mantıklı olurmu şimdiden teşekkür ederim

Mustafa bey Honor 9’u bırakın Türkiye’ye henüz Honor 8 gelmedi. O fiyata gayet iyi kaçırmayın deriz.

Merhaba, huawei mate 10 pro yeni aldım. Bir kaç uygulama indirdikten sonra whatsapp bildirimleri kilitli ekrana gelmiyor. Uygulamadan bildirim yönetim panelinden fılanda açık. Yardımcı olabilirmisiniz rica etsem.

Huawei’de ayrıca bildirimlerin açık olması için ekstra izin vermeniz gerekmektedir. İzin ayarlarını kontrol ediniz. Eğer yapamazsanız tekrar yazınız. Size honor 7 göre tarif edelim

Ya benim telefonumun markası huawei gr5 ben dediklerinizin hepsini yaptım ama benim bildirimlerde düşmüyo ekrana

Gülay hanım ,

Android sürümünüz nedir?

Telefonum Huawei p smart aynı şekil whatsapp bildirim sorunu yaşıyorum. Müşteri hizmetlerini aradım olmadı. Huawei çağrı merkeziyle 2 defa görüştüm hala aynı ne hevesle aldım şimdi parçalamak üzereyim

Video anlatımı ekledim. İnşallah faydası olur size.

Benim huawei pro 10 kapatip açınca parmak izi olmuyor şifre istiyor yazıyorum acilmiyor ok tıkıda yok 10 saatir bekliyorm

Merhaba arkadaşlar, huawei p10 plus kullanıyorum. O kadar aradım bulamadım, kilit ekranına bildirim düşmeme sebebini buradan herkes faydalansın diye yazıyorum sebebi TEMALAR. Seçtiğiniz temanın kendi özel uygulamalı kilit ekranı varsa bildirimler çıkmıyor. Ama normal olan bir tane seçerseniz görünüyot. Temaları seçerek deneyin göreceksiniz.

Merve hanım cevabınız için teşekkürler.

Ne tema nede diğer ayarlar Ayarlar-Ekran kilidi ve şifreler tıklayın Ayr.bildirim bilg.göster aç kesin çözüm artık bildirimleriniz ekrana çıkacaktır.

Arkadaşlar siz de benim gibi bunları zaten biliyorum yada bunların hepsini yaptım diyorsanız yapacağınız şey ayarlardan yüz kilidi yani yüz tarama ayarlarına girin orada akllı kilit ekran bildirimi diyee lanet bir alan var onu kapatın. Benzeri parmak izi okuyucusu ayarlarında da var. Her yere sordum her şeyi araştırdım hep aynı şeyler. Kendi işimi kendim gördüm bir şekilde. Nasıl mutluyum anlatamam resmen stesim azaldı? umarım yardımcı olur.

Samed adlı kullanıcı kardeşime teşekkür ediyorum onun yazdığı uygulamayı yaptım düzeldi.

Arkadaşlar, yukarıda Samet arkadaşın paylaştığı çözüm yolu, SMS yada WhatsApp bildirim gözükmeme sorununun kesin çözümüdür, Allah razı olsun kardeşim işin gücün rast gitsin.

clean master programı yüklü ise onun bildirimlerini kapatırsanız bildirimleri göstermiyor. clean mastır uygulamasını gidin bildirimleri aç demeniz yeterli

Benim telefonum huawei g8 ne yazdıysanız yaptım ama whatsapp msjlarını göstermiyor

SAMET İSİMLİ ZİYARETÇİMİZ AŞAĞIDAKİ YORUMU GÖNDERMİŞTİR.

Arkadaşlar siz de benim gibi bunları zaten biliyorum yada bunların hepsini yaptım diyorsanız yapacağınız şey ayarlardan yüz kilidi yani yüz tarama ayarlarına girin orada akllı kilit ekran bildirimi diyee lanet bir alan var onu kapatın. Benzeri parmak izi okuyucusu ayarlarında da var. Her yere sordum her şeyi araştırdım hep aynı şeyler. Kendi işimi kendim gördüm bir şekilde. Nasıl mutluyum anlatamam resmen stesim azaldı? umarım yardımcı olur

Allah razı olsun. Bu arkadaşın tarif ettiği şekilde yaptım ve düzeldi. Telefon Huawei y6 2019

Teşekkürler Gökhan Bey,

Siz ve Samet gibi değerli ziyaretçilerimizin bizimle paylaşmış olduğu çözümler sayesinde başka kişilerde yararlanıyor.

Honor 9 lite kullanıcısıyım yeni aldım birisi beni aradığında cebapsız çağrılar gözükmüyor arama yerine girince görüyorum. Kilitliykende gözükmüyor açıkkkende sadece arama yerine girince görüyorum. Yardımcı olursanız sevinirim

Özkan bey bu konuyu araştırıp size haber vereceğiz.

Telefonum güncellendikten sonra bildirimlerin içeriği ekranda gözükmüyor. Her şeyi denedim. Burada yazılanları da, ayarlardan da. Mate 20 lite kullanıcısıyım. Ne yapmam gerek?

Burada yazılanları da, normal ayarlardan da denedim ancak bildirim içeriği gözükmüyor kilitli ekranda da normalde de. Mate 20 lite kullanıcısıyım. Ne yapmam gerek?

Reyhan hanım maalesef anlattıklarımızdan başka bir şey aklımıza gelmiyor.

kısaca konu pil optimizasyonundan kaynaklı whatsapı pil optimizasyonundan çıkartırsanız herşey normale döner.

Ben çözdüm sorunu eğer uygulama kilidi kullanıyorsanız bundan kaynaklanıyor uygulama kilidini kaldırınca düzeldi bende

MRBLAR KOLAY GELSİN
HUAWEI MATE 9 KULLANIYORUM UYGULAMA KİLİDİ KOYMAK İSTEDİĞİMDE WHATSAPP MESAJI SADECE BİR BİLDİRİM OLARAK EKRANA DÜŞÜYOR MESAJIN KİMDEN GELDİĞİNİ ÜST TARAFTA GÖREMİYORUM AYRICA BÜTÜN BİLDİRİMLER AÇIK ENSON SÜRÜMDEN SONRA OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM 9.1.0252 ŞU ANKİ SÜRÜM YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİMM…..

android 10 da arama kısmına bildirim yazın biyometri ve şifreler kısmının altında bildirimleri göster yazıyor basıp ekran kildi varsa girin bildirimleri göster seçeneği var kapalı olacak bu kadar

İyi günler bana bildirim gelmiyor. Ancak uygulamaların içerigine girince gelior nasıl düzeltebilirim bu sorunu lütven yardımcı olurmusınız

Merhaba ben yeni huaweı p smart pro aldım ancak ana ekrana whatsapptan gelen bildirilerin içeriğinin gelmesini istemediğimden kapattığımda gelen kişi bilgisini de göremiyorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir