web stats


2016 ALS sınav sonuçları yorumları neler?

2016 ’den kaç aldınız?

als yorumları

Bir ziyaretçimiz bizden 2016 ALS sonuçları yorumları konusunda haber açmamızı istemiştir.Bu haber ile sınav sonuçlarından sonra yorumlar okumak istediğini ve diğer kişilerin kaç puan aldığını bilmek istediği için bizde kendisini kıramadığımız için bu konuyu açma gereği duyduk.

2016 ALS Türk Silahlı Kuvvetleri Askeri Liseler ile Bando Astsubay Hazırlama Okulu sınav sonuçları 14 nisan 2016 yani bugün açıklanacak.Sınav sonuçları açıklandıktan sonra bir çok kişi mutlu olurken bir çok kişide mutsuz olacaktır.2016 ALS sınav sonuçları açıklandıktan sonra sınav sonuçları ile ilgili yorumlarınızı bekliyoruz.Bir çok kişi kaç puan aldığını ve geçen seneye göre kıyaslama yaparak bize yazarsa çok memnun oluruz.

Anketimize katılarakta ortalama olarak bir çok kişinin kaç puan aldığını görebileceksiniz.2016 ALS sınav sonuçları açıklandıktan sonra güzel yorumlarınızı bekliyoruz.

2016 ALS puanınız kaç?

View Results

Loading ... Loading ...
1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...Loading...
Teknoloji
Bilim ve Teknoloji Haberleri

16 Yorum

  1. hatice

    14 Nisan 2016 at 15:45

    81,89399 puan ile nereler tutabilir bi yorum yapabilirmisiniz?

  2. Oktay

    14 Nisan 2016 at 17:46

    62 puan aldım sızce bando ya gıdebılırmısın basarı sırası 32100 nolur cevap verın

  3. eray emir

    14 Nisan 2016 at 20:03

    13 bininciye sira gelirmi acaba

  4. mehmet

    14 Nisan 2016 at 23:08

    60 puan aldim bandoya girebilirmiyim en yuksek alan kac cok iyi yapanlar yazabilirmisiniz

  5. ilker

    15 Nisan 2016 at 07:37

    73.14238 şansım var mı

  6. mert

    15 Nisan 2016 at 07:40

    86 puanım 47 bin kişi arasından 400lerdeyim heralde hava gelir(sizce hava gelirmi) 🙂 🙂

  7. Tolga

    15 Nisan 2016 at 19:10

    Arkadaslar 62.59 aldim sizce bandoya girermiyim allahini seven cevaplasin

  8. FURKAN

    16 Nisan 2016 at 00:43

    94 puan TÜRKİYEDE 24.YÜM

  9. serhat

    16 Nisan 2016 at 10:01

    Var kardeşim kara 70 hava ve deniz 78 gatf da 83

  10. serhat

    16 Nisan 2016 at 10:03

    Kardes im bende 60.5000 aldım bando 2014 senesinde 65 mis bu sene düşer diyo umuyorum olmazsa sağlık koleji 🙁

  11. batuhan

    16 Nisan 2016 at 22:04

    arkadaşlar 73 puan aldım sıralama 8315 sizce kara tutarmı lütfen çok merak ediom yardım edin bide asil yedek ne zaman açıkalnacak

  12. HAKAN

    18 Nisan 2016 at 12:10

    84 puanla(küsüratı da var)632.yim

  13. hakan

    20 Nisan 2016 at 02:44

    Arkadaşlar canım çok sıkkın sizce 62 puanla karaya gidebilir miyim

  14. hakan

    20 Nisan 2016 at 20:15

    arkadaşlar puanım 67 sıram 19500 kara tutarmı acil cevapp

  15. sefa

    29 Nisan 2016 at 19:06

    Gençler sınavın birincisi kaç aldı bilen warmı

  16. kemal

    28 Mayıs 2016 at 10:44

    arkadaşlar 64,91 aldım sıralamam25744 oldum bando ya gide bilirmiyim acil cevap verin

Cevap yazin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir