web stats


Galaxy Note 3 Lollipop sonrası şarj ve takılma sorunları şikayetleri geliyor

güncelleme sorunları

lollipop 5.0.1

Samsung galaxy telefonların güncelleme geldikten sonra lollipop kullanıcıların yorumlar almaya başladık.Genel olarak baktığımızda 5.0.1 sürümü hem galaxy s4 hemde kullanıcıları için sıkıntılı olduğunu görmekteyiz.

Bir ziyaretçimizin galaxy note 3 lollipop güncellemesi sonrasında yazdığı yorum şöyle;

Hem N9000 hem N9005 note 3 kullanıcısıyım. Güncelleme sonrası her 2 si de feci şekilde yavaşladı. Geceden sabaha durur vaziyette %2 azalan sarj %10 a çıktı. Sabah full olan sarj öğlen yarıya düşüyor. Klavyesi tam bir saçmalık kullanması insanı deli ediyor. Kendi kendine saçma şeyler yazıyor. Menü geçişleri eskisine göre abartmıyorum 1sn gecikmeli. Ben tlf u hızlı kullanmaya alışmış biri olarak bu lollipop benim hızıma yetişemiyor. Geç sarj oluyor. Boşta çalışan ram 0.5gb arttı. 1.2 lerde olan 1.7 lere çıktı. Acayip şekilde ısınan bir tlf kullanır olduk. Eskiden güneşin altında oyun oynadığımız hali bunun boştaki halinden iyiydi. Kısaca yuklemediyseniz sakın teşebbüs etmeyin. Çok pişman oldum yüklediğime, tüm kullanıcılar da geri dönmenin hesabını yapıyor.

Sizlerdede sorun varsa yorumlarınızı bekliyoruz..

1 Yıldız2 Yıldız3 Yıldız4 Yıldız5 Yıldız (1 votes, average: 3,00 out of 5)
Loading...Loading...
Teknoloji
Bilim ve Teknoloji Haberleri

3 Yorum

  1. hicrandeniz

    11 Ağustos 2015 at 22:57

    bugüne kadar benim için mutluluk kaynağı olan galaxy note 3’üm artık işkence aleti haline geldson güncellemeyle..her şey kahredici derecede yavaşladı..ana ekrandaki arama kısayollarım kullanılamaz hale geldi, sürekli “uygulama durduruluyor”..ekran döndürme diye bir temel özellik artık bende yok..videoları falan dikey ekranda izleyebiliyorum anca..kamera sapıttı..o da ekranı döndürmüyor..yatay fotograf çekip, dikey ekranda görebiliyorum minnacık..baş aşağı çekimlerim bile oldu çünkü çekim yaparken kameranın ekranı da dönmuyormuş meğer! klavyede yazmak işkence..messenger falan zaten işkence..zırt pırt kapanıyor..fabrika ayarlarına dönmekten başka çarem yok gibi (umarım çaredir o da)..aşırı ısınma ve saatler içinde şarj ruhuna fatihayı söylemeye bile gerek yok, herkes söylüyor zaten..dijital hayatımın en büyük pişmanlığı oldu bu güncellemeye he demem..mutsuzum..

  2. hicrandeniz

    11 Ağustos 2015 at 23:00

    eklemem lazım: video stream’ler artık akıp gitmiyor, sürekli takılıyor 2-3 dakikalık videolar bile..dizi filan izlemeye cesaret edemedim iyice moralim bozulmasın diye..

  3. hicrandeniz

    12 Ağustos 2015 at 22:27

    bir başka kaynakta gözüme çarpan çözümümsüyü uyguladım yani clean master’ı kaldırdım..yavaşlık sorunu büyük ölçüde azaldı..kamera da epey bi yola girdi gibi, orijinal haline henüz dönemese de..

Cevap yazin

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir